MITT DRÖMJOBB-SÅ NÄRA NU!



Just de ja, jag e nära att få jobba med det som jag är som gjord för att jobba med !
Skickade in en ansökan om att få jobba som KONTAKTPERSON, STÖD/FOSTER FAMILJ etc.
En tant ringde upp mej å tyckte de lät intressant, ska få komma på intervju och sen får vi
se hur de går :-)

Ska samtidigt plugga, först gymnasiebetygen sen ska jag läsa till SOCIONOM eller BEHANDLINGSASSISTENT! :-)

Vill jobba med människor som har det svårt, vara fosterfamilj till barn som inte har föräldrar som kan ta hand om dom osv.

Jag bryr mej om alla människor och tar dom för hur dom är, jag är dom gjord för att jobba med sånt där :-) De passar mej som hand i handske!
Ja älskar de, ser det inte som ett jobb, ser det mer som att så ska man väl bara vara!
Borde insett för länge sen att de va de ja va menad att göra, så som jag har hjälp gett allt för personer under den tid ja levt nu, kämpat in i de sista å verkligen gjort allt jag kan för att dom ska få må bra , komma från alkohol/droger/må dåligt osv osv :-)

Att man kan få jobba med nå sånt, de e ju för EN DRÖM-ETT DRÖMJOBB!


Finns inget som får mej att må så bra som att göra någon annan glad :-)
Nån som behöver de och vill... :-)



Kommentarer
Postat av: Mandus

Kan också tänka mig att du passar att jobba med sånt.. va roligt att du vet iaf, för det är inte alla som gör det! =)

2010-06-06 @ 11:54:15
URL: http://bejlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0