Mage...

...Nu har jag gnällt färdigt, nu äre dax å göra nåt åt de istället för att gnälla!
Sluta äta godis å chips å kaker å sånt de tänker jag ALDRIG göra, men jag kanske borde börja träna, så de där sista fläsket försvinner?! :-) De vore nåt!

Såhär ser iallfall min otränade mage ut nu efter snart 2 år sen lilla Maja kom till världen, den har nog sett rätt likadan ut i ett år nu ungefär :-P Eller nå sånt, från efter ja sluta amma typ, för satan så fet man blev av å amma, iallafall jag :-)


Alltid lika sexiga kläder ;) haha

Som min brorsa sa idag, ja å maja är clownklädda typ jämt! :-) haha


Såja..Nu kommer jag säkert drabbas av panik å ta bort de här inlägget sen
när jag insett va jag gjort, ush!
Nemen, de e tur att inte så många har min blogg adress ;)
Har inte gett den till nästan nån, ytterst få...Tänk om ja skulle skriva ut den på facebook, nee gud då skulle nog folk inte tro ja va klok nånstans när dom läste :)


Kommentarer
Postat av: Mandus

Men sandra du är ju SMAL ! Det är ju inget fläsk alls på magen! Fast det är aldrig negativt att träna ändå iofs :)

2010-06-05 @ 21:48:57
URL: http://bejlan.blogg.se/
Postat av: lonta

Var är fläsket?! Gumman lilla, du ska inte vara så nojjig! :) Hoppas allt är bra med dig/er, saknar dig! :) KRAM!

2010-06-06 @ 09:43:11
URL: http://lontas.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Men herregud, det där är ju ingenting.. Jag har en stor bulldeg på magen haha :P Du har ju jättefin kropp!

2010-06-06 @ 10:08:32
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Smal skurk :O

2010-06-06 @ 19:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0