Jag gillar läget!

Vilken TOPPENDAG!!

Maja är friskare idag, men tveksam till om hon fixar dagis imorrn, hon har ju energi till tusen men hosta å snuva =/
Får avgöra imorrn på morgonen <3
Va ute i soliga varma vädret å lekte imorse, sen iväg på Arbetsintervjun, som gick SUPER!
Hon sa att dom skulle återkomma efter dom gjort en bedömning osv. men jag va ful å frågade om va hon trodde att de skulle bli för svar, å hon va nästan helt säker på att jag skulle få bli de, KONTAKTPERSON alltså!!

Underbart kul & spännande!

De finns så mycke olika sorters människor med olika problem, åldrar osv osv så de kommer bli superkul om jag får börja arbeta med det :-)

**Måste åxo skicka 1 miljon me kramar till mina fina referens-personer, Ni är GULD värda**

När ja kom hem så gick vi ut på promenad jag å Maja å Hundarna ner till vattnet, lekte lite å hade de mys, plocka kottar i skogen åsså blommorna, haha =) Maja älskar att plocka blommor :-P
Sen när vi kom hem hade Mattias startat grillen, så då grilla vi å åt ute i solen , supermysigt!! :-D


Maja har tatueringar :-) hehe..Visst va hon grym på visa upp
dom för kameran :-P

Söta Lilla Mimmi <3

Å fina Nemo såklart <3


Nu ska jag duscha å gå isäng så får vi se vare bli imorrn, blire inge Dagis iallfall av va jag hör från Majas sovrum :-( Lillgumman min, hon få då aldri va helt frisk!!



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0