BFF!! <3

WOW va grejer jag har haft å göra / fortfarande har att göra idag!
Har hunnit med sjukt mycke! NÖJD !

Nu ska jag bara göra lite till & ta ut hundarna förstås, innan jag ska iväg å handla cigg å hämta Majsan, Markus skull köra i de här pissvädret!

Imorgon ska jag iväg på VIVA resurs , har en massa frågor till dom, Massa ???
Ska även iväg till Skatteverket
å DEKLARERA, visst e ja snabb :-P

Fick ett Påminnelsebrev hem idag att jag har 14 dagar på mig att göra de... Så kan de gå när man e jag :-)

Sen blire nå andra små fjutt ärenden vi passar på att göra imorrn me när vi lix e iväg, lika bra å göra så mycke som möjligt på en å samma gång, få se imorrn vare bli, men Viva å Skatteverke blire iallefall, dom 2 e måsten :)

Min fiiina fiiina "Förgrymmade unge" :-) Som hon älskar att säga nu
hela tiden, haha :-)



Idag ekade de i Dagislokalen då Maja o Ja kom in!
LILL MAJA E HÄR , Ser ni de LILL MAJA E HÄR, Ropade SÖTA Lilla Meya
och sa direkt att JAAAG ska va me Lill Maja först! <3
Min Maja lyste i ögonen och sen sprang dom ut genom dörren ihop
efter att jag hade hjälpt Meya på me regnoverallen :-)

Finaste och underbaraste BÄSTA KOMPISEN Meya!



Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Jaa, visst är de fina :-) Näe, alltså, det beror väldigt mycket på skorna också, alla 14cm's klackar är inte likadana att gå i :-) Men det är nog mycket träning som gäller, bara att gå, och gå, och gå :-D KRAMAR!

2010-06-15 @ 17:30:53
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0