Baka Kaka!

Vi har iallfall haft en mysig dag trots allt jag och Maja!
Sov förmiddag med henne, de va väl då de mesta gick över..
Har inget annat val än att bara låta de gå över..eller?

De är Storm ute idag, men lite varmare nu på eftermiddagen än imorse!
Hade tänkt va barnledig o festa ikväll, men de blir hemmakväll å LEOS med Carina & Theo imorrn iställe!
LÄNGTAR!

Vi bakade KÄRLEKSMUMS idag ja å Maja :-) Mmm va smarrit!


Dom blev riktigt goda vill ja lova :-)

Mums, med massa kärlek!

Nee nu ska jag sätta mej i soffan å kolla EMIL med Maja å äta gokaker ;)


Kommentarer
Postat av: Mandus

Nej jag blir nog inte borta så länge hihi :) Gillar ändå att blogga :)

Jamen gud ja, jag har massa fett på magen som jag aldrig får bort, skitstörande äre! Ja man hittar ju alltid mer fel än någon annan gör.. men ingen tänker att du har mycket fett på magen.. kan jag inte ens i min vildaste fantasi tänka mig ha ha :D

kram snygging!

2010-06-05 @ 22:16:06
URL: http://bejlan.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh vad smarrigt det ser ut :)

2010-06-06 @ 10:07:48
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0