Älskade Lill Maja!

Åh, jag har sååå mycke jag behöver göra, men INGEN ork :P
Hatar den här veckan på månaden...Värsta av dom alla, helt klart! Varje gång ;)

Får hoppas att morgondagen blir bättre, känns som jag skulle vilja ha Maja hemma imorgon, men har så mycke å göra, hon ska få ledig dag på tisdag nästa vecka å kanske onsdag med, bara för att jag vill vara med henne!
Min älskade lilla tjej, hon har blivit så mammasjuk på slutet, hon är helt underbart mysig att vara med!

Sen på fredag ska hon vara ledig åxo, för då ska vi på student fest!! :-)

Nu hoppas jag att helgen blir bra :-)
De snurrar så mycke tankar å funderingar i mitt huvud just nu...Går inte att beskriva med ord hur jag tänker/känner osv.
Men de finns ett öde, och allt blir så som det är menat att vara!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0