Sommarfräsch!

Känner mej sliten å risig, så jag ska göra en sommar-upp-fräshning av mej själv!
SOLA SOLA SOLA + lite brun utan sol kanske (va lääänge sen)

Färga håret, underhåret mörkbrunt & överhåret mörkblond me slingor i , Nice!
Ptja, de va väl de ja hade tänkt å börja me iallafall :-D

Vill inte ta ut lång-håret än, även fast jag har tappa flera slingor o de börjar bli tjorv där bak, som sist då fick ju markus klippa bort vääärsta bollen bakihuve på mej =) hahha
Men de blir nytt sen igen, JAG  trivs så himla bra mere!

Åsså Naglarna e dax å fixa till igen, den här gången me en ny färg :-)

Ska även försöka skärpa mej med mat-fetto ätandet, fy va ja äter mycke å dålig mat, stackars min kropp..Å tänk så fin man skulle känna sej om man åt lite bättre :-)

Nu hoppas jag att solen tittar fram snart, annars skjuter vi upp stugan tills imorrn eller när de nu kan tänkas bli sol igen, ingen ide å åka ut dit utan solen, vi vill ju bli bruuuna :-)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaha men va kul för dig.. hur länge måste du plugga upp betygen då?



Jag har kvar huset men bor för tillfället i stan.. men det funkar. Får se om jag ska ha kvar huset eller sälja det senare. Eller hyra ut det kanske.



Jag jobbar lite då och då nu i sommar men är ledig någon dag emellanåt.. kan ju skriva när jag får någon ledighet så kan vi träffas =)

Jo, jag jobbar kvar på samma ställe, jobbar heltid nu under sommaren.

Kram

2010-07-05 @ 14:33:40
URL: http://bejlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0