Hon sover!

Nästan hela sommarlovet har Maja varit vaken hela dagarna :-)
Men idag behövde jag ringa en massa samtal så då fick hon sova en stund, hon sover än..Men vaknar nog vilken sekund som hellst :-)

De e så mycke kul inplanerat framöver nu, ja längtar till de mesta och allt!
Snart fyller lilla gnutt 2 år åxo! <3

Vi hade de så jävla bra i Lycksele, helt klart sommarens bästa dag hittills!!
Obeskrivligt kul!!
Å med mina fina fina vänner som ställer upp i vått å torrt!
Dom bjöd på inträde å bilresan å alltihopa , vilket LYX!
Kan aldrig me ord beskriva hur glad jag är att dom finns i vårat liv, dom e som en liten extra familj för mej å Maja!

Bilder kommer sen, när ja har fått dom av Carina , hon fick ju fota <3
Men jag fick låna en kamera av dom nu ett tag, hur snällt e inte de då :-) Love them! =)

3 bilder tog ja me min "nya lånekamera" här kommer dom :-)








Kommentarer
Postat av: En Liten Emma och hennes Lilla A

sv: Jag köpte den för 300 kr tror jag det var. På barnens hus, dom fanns i många olika längder och priser.. fanns många olika modeller också, men dom tyckte jag inte såg lika säkra ut..

2010-07-28 @ 18:54:25
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Liam

värst va du verkar snylta på andra.. du har aldrig funderat på köpa saker för egna pengar eller börja jobba på arbetslivserfarenheten ?

2010-07-29 @ 19:15:35
URL: http://www.killmydarlings.se
Postat av: Sandra

Emma : Ok, tack då ska jag kika ;)

Liam : Ne jag köper aldrig nåt för mina egna pengar, ja äääälskar att leva på andra :-P Haha =)

Nemen vafan, vi stod ju där i kön åsså bara säger Jörgen att han ska betala, ja stoppa faktiskt ner mina 135 kr som ja hade tatt fram i Carinas jeansjacka ficka, men hon gav tillbaka dom till mej senare under dagen :S Sen så erbjöd ja mej att betala bensin såklart, men de blev aldri av :-) Haru inga såna där goa kompisar som bara gör de av glädje? Vilken tur ja har isåfall som hare :-D Arbetslivserfarenheten står inte som prio 1 i mitt liv, de vore ett bedrövligt livstänk anser jag ;)

2010-07-30 @ 12:20:24
URL: http://svartill.er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0