Tjihoo!!

Jobbig natt, Maja vaknade var tionde minut ungefär fram tills klockan 01, då tog jag hon till min säng och där somnade hon direkt, sen har hon bara vaknat ett par gånger för att sedan göra en tidig morgon!
Jag kunde inte somna förrens 03 inatt, länge sen ja va så trött som ja va imorse!

Hemmadag från Dagis idag igen, Inge besök av J&E, vi har bara varit hemma och myst o haft de bra!

Men hon sov nästan ingenting på dagen idag, så äre alltid när jag behöver sova, då vägrar hon! =/
Så nu har hon redan somnat för kvällen, skönt!
De blir en tidig kväll för mej med, måste ladda för prommisen till Dagis imorrn! =)

Nu e hon iallfall less på va hemma, hon har tjatat om dagis och barnen på dagis hela dagen idag, så de blir spännande å se hur de går att lämna hon imorrn!
De går nog bra :-D

Jag ska STORSTÄDA hela lägenheten + tvätta + åka å handla imorrn, så de blir fullt upp från att jag lämnar tills att jag hämtar!










SÖTAST I STAN! <3








Kommentarer
Postat av: Nina

haha, vilken otroligt gullig bild, man blir bara så glad :D.



Hoppas allt ät bra med dig, Kram Nina gammgrannen!

2010-01-22 @ 10:55:26
Postat av: Anonym

HiHi :-D Va söt du är Nina! =D Som jag funderade, Nina gammgranne?! Men sen gick de upp för mej vem de va :-D hihi, hur äre me dej? =D Va händer å sker i ditt liv? =) KRAM

2010-01-22 @ 11:47:35
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0