SVÄVAR PÅ ROSA MOLN!!

Jag är såååå GLAD och LYCKLIG idag!!
Helt sjukt äre, har ett leende på läpparna hela tiden, skrattar åt allt, de bubblar lycka i kroppen!! :-D

Fredag!! Maja är på Dagis, sen åker vi direkt från dagis ut till Pappa & Pia och ska äta middag o umgås fram tills Maja ska sova, Jag ska färga håret ikväll & fixa mej inför imorgon, För då blire utgång med Carina!!! :-D :-D
Längtaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!

De ska bli så skönt å vara barnfri & ta sej en baccardi, sen ska vi dricka vin åxo, får hoppas ja inte blir så bakis på söndan av de bara :P Å lyssna på hööög bra musik å bara känna hur underbart livet är! :-D

Mamma åker till Thailand i februari igen, så då ska jag beställa massa med hon :-D
Billiga och snygga märkeskläder att ha när jag går hemma o städar å e mamma på heltid :P haha..Neerå, men de e alltid kul me nya snygga kläder mm

MIN PAPPA ÄR FÖR BRA, Hela veckan har han både skjutsa mej å hämta mej/maja till o från dagis!
Lyxit värre!!

Nee nu ska jag städa o diska å kanske slänga i nå tvättmaskiner å fortsätta poppa musik på hög volym o sjunga!!

Ha bästa dagen idag, de har jag!!! :-D De måste vara min lyckodag eller nåt :P haha...

Kanske borde köpa en trisslott, skulle inte sitta fel o bli miljonär en dag som denna!

Hejrå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

blogga skurk

2010-01-18 @ 21:13:44
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0