Ny telefon!!! <3

Idag äre 17.8 grader kallt ute..Men de gör inget, jag trivs i kylan :-D
Bara man klär sej ordentligt så äre riktigt skönt att vara ute!
Så länge de e plogat & man slipper snöstorm så äre baaara skönt!



Jag har köpt en ny mobiltelefon, för endel av julklappspengarna! :-D
En ROSA Ericsson, från första gången jag såg den ville ja ha den!
Här e den!



Äter som aldrig förr, kommer nog göra de tills allt gott jag handlade häromdagen e slut, då får jag ta en matpause igen :-P Tur de e lika lätt att gå ner några kilon som de e att gå upp dom :-D
Kan penla 3 kilo på bara nån dag, lika lätt upp som ner! Skönt ändå! !
Då kan man ha dagar då man vräker i sej massa gott å dagar då man inte äter nästan nåt, ett mål per dag typ!

Nu ska jag försöka få över alla bilder från gammtelefonen till datorn, sen ska jag sätta i mitt kort i den nya telefonen! :-D

Ha en bra RÖD dag! <3

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0