Maja <3

De var en jobbig dagisdag idag :-/
Först va hon ju ledsen då ja lämna henne, TÄNKER ALDRIG LÄMNA HENNE LEDSEN IGEN!
Hon är så himla svår å trösta :(
Hon hade gått å varit "ledsen" hela förmiddagen, å de tog tid å trösta henne...
Sen hade hon ramlat av en stol idag åxo, å slagit sej ordentligt i pannan =/
Stackars lillgumman min!


Spatserar omkring här hemma, Hon e såå söt nu när hon kan gå ^^ <3

Jag bestämde mej redan då ja lämnade henne ledsen för att ha henne hemma imorgon!
Så imorgon ska vi ha mamma maja tid heeeela dagen, LEDIG från DAGIS! <3 Jippiiiie!!!
Ska bli skönt, även om mamman behöver vara ledig, men för majas skull så e jag hemma med henne, känns rätt och som det bästa nu =)

Annars hade de väl gått bra som vanligt!

Hon säger 3 ords meningar ofta nu, hon sätter även ihop fler ord och säger meningar!! =)
Hon e såååå duktig på prata!

Markus har varit här med oss hela dagen idag, ätit parisertallrik och bara haft de bra, riktigt kul å prata å va me han hela eftermiddagen!
Min bihåleinflammation har släppt, nu är jag bara förkyld och slö i kroppen!

IKVÄLL BLIRE PARADISE HOTEL & CHIPS+DIP!
Har hamnat i nå matskit igen, haha ;o) Ja har mina svältar dagar och mina ätar dagar =)
Nu är en ätperiod!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: På Online :-)

2010-01-20 @ 10:37:19
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: sari tolvanen

Haha! Jag har också svältdagar och ätdagar :D

hahaha, så himla sjukt :P



Va stor dottern din har blitt! :O

Fick värsta chocken när jag såg bilderna :)



Hoppas allt e bra med er två o vovven!

Kramis

2010-01-20 @ 12:42:11
URL: http://stolvanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0