LÖRDAG!

Maja somnade sent igår, efter 20 tiden, men ändå så vakna hon 06 imorse, fast jag fick henne att somna om en timme, Mamman va trött!
Jag är inne i en period just nu där jag lider av KRAFTIG sömnbrist!
Igår åkte vi direkt från Dagis ut till Pappa & Pia, åt middag där och va ända fram tills klockan kväll!
De va riktigt trevligt!
Men va så trött då ja kom hem, så de blev bara lite tvtittande sen gick ja å la mej ;o)

Idag har vi varit ute och åkt pulka på morgonen :-D
Sen åkte vi å handlade på bolaget till nästa helg (Jag och Johanna ska ut å partajja)
Sen så åt vi lunch på macdonalds!

Maja sover nu, och jag laddar batterierna för resten av dagen!

Min lilla pingla håller på å få massor me tänder, ser att 3 st e på väg upp nu..De ser ont ut!
Men hon e samma lika även om hon får tänder eller inte, inge mer grinig eller nåt :-P
Precis som vanligt!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja jag vet ju av erfarenhet då jag jobbat på förskola. Hon gråter väl inte tills du hämtar henne. Behöver nog bara vänja sig.

Ja det tycker jag att vi ska göra. :)

kraam

2010-01-23 @ 14:02:39
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja annars lär hon sig att hon bestämmer själv om hon vill vara där eller inte. Jag lovar dig att det blir bättre om hon är där varje dag. :)

Hoppas iaf att det ordnar sig för er snart! :)

Kraam

2010-01-23 @ 17:51:54
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ingen fara! :)

Nä vi har de inte ute till salu nu. Dom ska renovera upp det. Eller ja, byta golv och tapeter i alla rum, sen ska vi lägga ut det! :D

Vi trivs jätte bra inne i stan! Känns lite jobbigt att trivas så bra i lägenheten, för det känns ändå som att man kommer att vilja köpa något eget framöver.... Men vi lär nog bo kvar här lääääänge! :) Wille blir ju två den 4:e maj. Så han är storkille nu :P

Kraaam

2010-01-24 @ 16:02:40
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0