Länge sen!

Har inte haft lust att blogga!

Men nu har jag, De e svinkallt ute idag, 16 grader minus & svinkall blåst :/ Brrr...Å de skulle bli upp mot 30-35 grader kallt nu i dagarna sa pappa! Fiiii fan!

Vi är förkylda igen jag och Maja, men hon börjar bli lite bättre nu iallfall, ingen högfeber längre..

Maja är världens underbaraste lilla tjej!
Allt e så mycke lättare nu när hon blivit så stor!
Hon går själv nu korta bitar, hon har nyss börjat me de =)
Hon pratar helt galet mycke, hon kan säga de mesta nu, hon härmar mig nästan vad jag än säger och hon härmar teven åxo!
Bara vissa ord / namn hon tycker e svårt...

Så skönt äre att kunna förstå varandra med språket =)

Ne nu ska jag gå å göra hemmagjord kebabtallrik till oss, me gosåsen och massa massa grönsaker! Mmm GOTT!
Sen ska vi iväg å storhandla och göra tusentals ärenden efter Majsan har sovi!

Jag har förresten gått ner i vikt så nu väger jag tom 1 kilo mindre än va jag gjorde innan jag blev på smällen, 54 kilo! Fast man ser ändå mera kvinnlig ut i formerna nu efter man fick barn :-P
Så va vågen står på spelar egetnligen ingen roll längre!!

En ny mobil ska jag köpa åxo, den där rosa som jag har velat ha såå länge (Då kommer julklappspengarna väl till pass, tror även de ska bli en ny kamera för resterande)! <3


MIN ÄLSKADE KRAMGOA FAMILJ !! <3 Jag, Nemo & Lilla Maja!


Yeah Yeah, Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0