Hemmamysdag idag!

Idag är Maja hemma från dagis!
Hon är överlycklig och jätteglad & vi har haft en superhärlig morgon/förmiddag!
Varit ute på lång lång promenad med Nemo i de härliga vädret och bara lekt och myst och haft de bra inne =)
Ska börja gå till o från dagis nu igen känner jag, jag går upp i vikt utan den motionen :P hehe..
Nu väger jag 57 kilo igen :S SUCK!
Har ju haft lyxen å få skjuts me pappa och markus både till och från dagis nu senaste tiden, varje dag!

Är fortfarande förkyld sen bihålerna, kallsvettas å är snorig och ush! =/ Inge kul, men ändå e jag pigg på nå sätt!

Ska städa å vika in tvätt och diska o greja på med maja nu sen när hon har sovit färdigt!
Sen ska vi åka till Majas farfar och hälsa på efter middagen o vara där tills de e dax för majsan å sova :-D
Ska bli kuuul =)

Imorgon kommer kanske Johanna och Evina hit och hälsar på ! :-D
LÄNGTAR efter att få vara me dom <3
Så isåfall blir Maja hemma imorgon med!
Så får hon bara gå på fredag, de kan nog bli bra :-D



Fredag blir bara en hemma mys fredag , Lördag eller söndag funderar jag på om vi ska åka ut till systeryster, robert och barnen o leka lite =D

Jag är sååååå sugen på att göra hårförlängning nu åxo!
Så jag ska nog boka en tid snart å göra de :-D
Jag har aldrig trivts så bra me mej själv som då ja hade de sist!


PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Jahaa! Har du! Hoppas att du kommer tillbaka, vore jättekul :-) Jag går tillbaka 1:a Februari... Så då är det bara att köra på ;-P

2010-01-20 @ 12:51:57
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Iss

Sv: Jaha, men du är säkert välkommen tillbaka :-) Jag kommer att börja med heltid... Får se hur allt känns :-) Henke blir hemma med lillan i en månad till att börja med :-)

2010-01-20 @ 13:53:31
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0