Härliga vinter!

Tisdag idag, Förmiddagen har varit hur skön som hellst :)
Kallt ute idag med, men ändå rätt skönt me kyliga vinterpromenader =)

Äntligen börjar allt vara så lätt med Maja, hon e stor nu!

Idag har jag massor å göra me, men får se va som blir av, de återstår att de under dagen!

Sitter och försöker klura ut dagisschemat för kommande veckor, de e svårt att veta nu vilka tider jag vill ha henne där om typ 3 veckor ju...Hur vet man de?!
Hon börjar iallfall DAGIS nästa Måndag, då e långjulledigheten över!
Känns nervöst, ja vet inte hur hon kommer vilja vara där nu, mot slutet ville hon ju inte att jag skulle gå, hon e extremt bortskämd och mammakär min lilla plutt!
Men ja älskar att hon e bortskämd, på ett bra sätt! Så som jag åxo varit hela mitt liv, man behöver få vara de när man e liten tycker jag! =D

Till lunch idag åt vi Makaroner och en supergod köttfärssås, nu när jag handlade för nästan 2000 kr igår så kommer jag nog gå upp ett par kilon igen :P hehe..
Till middag idag blire lax!

Ska unna mig barnfrihet och festa antingen nu i helgen (Beror på om jag har blivit friskare) Eller så nästa helg!
De blir jag och Carina som går ut, Sen ska jag även åka en lördag till Jenny i Nordmaling och festa! =D =D
Ska bli suuuuuperkul! *Längtar av rang*

Neeni, nu ska jag göra nå vettigt!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0