Första gången!

Fy vilken jobbig morgon! !

Känns som Maja nyss börjat på Dagis på riktigt nu när hon gick långdagar hela förra veckan, 9-14.30/13.30
Å sen att hon va hos mormor lördagkväll och söndagmorgon =/
+ Att jag fick bihålorna och blev dyngsjuk (Är fortfarande sjuk) i fredags , så ja va inte piggaste gladaste mamman med mest energi på söndag, BAKIS + SJUK...

Så idag blev hon ledsen för första gången nu när ja lämna hon, hon grinade jättemycke å sträckte sej mot mej å sa "mamma neeej, mamma mamma" Hon ville inte att jag skulle gå :( Och jag tycker inte alls att det känns rätt att gå medans hon e ledsen jag skulle hellre klä av mej eller vänta kvar tills hon är upptagen med nåt och inte märker att jag går..Men så säger dom ju att man inte gör =/ Fast jag tror att de skulle vara bättre, de e ju så jag har gjort hittills och hon har aldrig varit ledsen en endaste gång innan ju!!
Så nu ska jag försöka lämna henne medans hon gör nåt inte bara att hon sitter och väntar i frökens famn...Nix, de känner JAG inte är nå bra alls!
Får hoppas dom låter mej göra som jag vill, även om de säkert e bra som dom säger, så ska de ju kännas bra för mej med, och de gör de inte om jag måste göra sådär, känns som jag sviker henne på nå sätt!

Kan ha berott på att Ella va jätte ledsen och gick å sa att hon ville hem, och att den andra Maja ropade efter sin pappa "rädda mej pappa" o även hon va jätteledsen =( Men jag tror mest att Maja vill vara med mej, så när jag hämtar henne idag ska jag säga att hon får vara ledig imorgon! Så får hon ha en heldag med mys och lek me mej =) Sen längtar jag till i helgen, då ska vi bara vara hon och jag å nemo såklart och mysa och ta vara på all tid varje dag tillsammans! =D

Carina och jag hade de jättebra i lördags, vi satt här först och drack , sen kom Dan hit å satt me oss, Mattias kom förbi en sväng åxo, för å hämta nåt, åkte ner till Coverclub, de va inte så jättemycke folk ute, lagomt! Perfekt me folk, många fina personer man känner och vi hade svinkuuuuul, skrattade mest hela kvällen!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0