Dagis folk !!!!

Jag undrar , Ni som har era barn på dagis som läser min blogg, kan ni kommentera detta inlägg!

Hur många veckor i taget skriver ni in tider / dagar erat barn ska vara på dagis?!

Vi har 6 veckors schema vi ska fylla i till vårat, gissa om de e svårt att veta nu hur hon ska gå om 5 veckor, tider och dagar!

Har nog svårt att fylla i 3 veckor framåt...Visst man får ju ändra sig, men ändå, bara att sitta med 6 veckor framför sej på en gång å tänka hmm..Måndag om 4 veckor tar jag 9.00-13.30 kanske??!!

Nee ush va drygt de är, därför skulle ja vilja veta av alla er som har barnen på dagis hur länge ni fyller i åt gången!

HOPPAS NI TAR ER TID ATT SVARA! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det e jättesvårt håller med dig,vi har 5 veckors schema där min dotter går och det är nästan omöjligt att planera men man får göra sitt bästa!Vill lägga in också att du verkar vara toppen,det är inte lätt att vara föräldrar och helst inte då ensamstående



Varma kramar Alexandra,Sundsvall

2010-01-06 @ 16:01:13
Postat av: Jennie

Hej Sandra,



Jag har Bella på dagis alla dagar, på hennes dagis gör dom så att dom hänger upp veckoschema så de räcker me att ja skriver fredagen före kommande vecka hur de ska se ut..slipper garanterat fem veckors perioder och dylikt..de är lite annorlunda vid jul å sommar uppehåll vilket man kan förstå..men annars äre ba vecka för vecka.. :)



Kram Jennie

2010-01-06 @ 16:59:06
Postat av: Sandra

Alexandra : Tack för ditt svar :-D Kul att du läser min blogg <3 Kramar till dej!



Jennie : Först och främst GRATTIS , en fågel har viskat i mitt öra :-D VA UNDERBART KUL!! <3 Och vad har du för blogg adress nu, vill följa :-D Hihi, hälsa grattis till lillsimpa åxo! PUSS OCH KRAM!

2010-01-07 @ 12:54:00
Postat av: Therese

oj, 6 veckor framåt lät onödigt, vi fyller i 1 eller två veckor i taget, om ens det.

2010-01-08 @ 00:21:36
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0