Changes!

Ändrade planer idag, Ronny skulle bort ikväll så vi blir hemma hela kvällen me ja å Majsan! <3
Men nu kommer Markus hit å vi ska ut å gå en låååång motions promenad :P
Sen kanske han stannar på middag om vi har tur, Maja ääälskar Markus!!!
Hon vill att han ska göra allt, "maaarkus ropar hon" å sträcker han muggen när hon har druckit klart, när vi äter så ger hon han de hon e klar med hela tiden, var han än går å va han är gör ropar hon efter han :-D
Följer med han om han går till köket, "markus köket säger hon" åsså kilar hon efter :P hihi

Bye!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha va söt hon är :D

2010-01-20 @ 16:03:44
URL: http://bejlan.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja jag förstår att man blir nyfiken på att se hur Jonahs pappa ser ut.. Men det är ingenting jag kommer gå ut med, hans pappa finns inte med i bilen och därför tycker inte jag att det finns någon anledning till att hänga ut han i bloggen :) Jonah börjar verkligen bli lik sin pappa, det syns i ansiktet och det är något med håret som jag inte kan sätta fingret på :) Ögonen och ögonfransarna är efter sin far i alla fall.



Jag förstår inte heller hur man kan välja bort sitt barn.. Men han fick själv välja om han skulle vara delaktig eller inte, och han valde det sistnämnda och det accepterar jag. Jag tycker inte illa om Jonahs pappa på något sätt, tvärtom, jag vet att han bakom hela den här barn-grejen är en jättefin kille som verkligen är genomsnäll :)

2010-01-20 @ 19:26:30
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0