What a day!

Maja e samma lika idag, ingen förbättring men heller inte sämre.. :S
Hon sov iallfall mer inatt!
Provet vet jag inte hur de gick , minns inte va ja sa överhuvudtaget förutom att jag tror jag återberättade allt typ 2-3 ggr...Ja tänkte har jag sagt va dom hette, ne ja minns inte åsså sa ja de igen, samma sak nån minut senare har jag sagt vart dom bodde, ne jag minns inte så sa ja de igen ;) hahaha..
TYPISKT MEJ!
Får väl se hur de slutar, ja behöver och vill verkligen ha Godkänt i den här kursen :o)
Men vafan va jag nervös över!?! De va ju inget att va nervös för!
Ja va kung på de där, förutom att jag inte mindes då!

Sen blev de massa snabb-julklappshandling & handling av mat, de va int klokt va folk de va på maxi idag :O
Blev så stressad av allt folk så ja glömde handla hälften, oster men inga kex till de HAHA, inget av de ja skulle ha till marängswissen osv osv :) Blev helt enkelt ihjälstressad!

Hullet e på topp, vräkte i oss mac donalds mat så ja vart så illamående så ja trodde ja skulle behöva akut springa på toan mitt i redovisningen!
Sen har vi lyxat till de me en riktigt god fläskfile middag och den nya aaasgoda beasåsen mm åsså tända ljus!


Ikväll ska jag slå in resten av paketen, ska köpa några till imorrn bara för jag ääälskar att köpa paket!
Ska även fixa lite me några specialjulklappar ja har fixat, eller jag och jag :P

Imorrn ska jag ut på sista ärendena innan jul & uppesittarkvällen, bokhandeln, bibblan, ............, ...............,......... and so on!

Nu ska ja gå å lägga mej å läsa för min älskling!

Nu ni, nu känner jag julkänslan och nu längtar jag minst lika mycke som Maja, de e dan före dopparedagen imorgon!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! =)

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0