Ville bara skriva GODNATT! :-)

Jag har migrän, inte så mycke men lite känner jag av :)
Har haft en toppen-dag idag!
Har duschat , färgat håret & kollat bonde söker fru, stackars tomas :(
Maja somnade som en sten i min säng, testade den inatt...Å hon kom inte upp en enda gång ! :-D

Så nu får ja sovsällskap inatt, Hääärligt <3


Hennes stora mysiga mjuka 120´s säng duger sämre :)

Har haft en lycko-tur dag idag, allt har bara gått så himla bra!
Så ja tänkte köpa en triss lott inne på Ok , men då sålde inte dom triss lotter på Ok här på Ersboda?! *GRRRR*
Tror jag hade skrapat fram stor vinsten idag :P
Eller så va turen me mej där med, att jag slapp slösa bort ynka 25 kronor men ändå :)

Å vet ni vad, Lill Maja har varit utan blöja hela dagen på dagis idag, hon tom sov på förmiddagen utan blöja..Å inte en enda olycka hade hänt då ja kom å hämtade henne !! Tjihoo va dukti hon är :)
Sen va hon hemma efter de utan blöja vi gick ut på promenad utan blöja, å inte förrens efter 4 timmar från hon kom hem kissade hon första gången ;)
Nu sover hon me blöja..Men de får hon göra tills hon vill sluta själv :-)


(Ni ser ju själva va hon har hittat)

Nu ska jag lägga mej å läsa skol-arbete , sen sova!
Imorrn ska jag till Sandra efter jag har lämnat Maja, sen ska jag städa lite hemma + hinna me lite annat åsså sen jobba..Maja ska få va hos min underbara lillebror medans ja jobbar! :-)
Han fick btw en skitsnygg vinterjacka av mej idag, de e han värd så som han ställer upp för mej :) :)

Sov gott i vinterkylan
, Tur dom har varit här å fixat lite med värmen annars hade jag nog frysit ihjäl inatt, toa elementet fungerar plötsligt & de märks skillnad inte mycke men lite!


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Åh vad dugtig hon är!! :)

2010-12-09 @ 08:10:12
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0