Utmanad av Jenny!

4 tv-program jag kollar på för det mesta:
- IDOL
- Ensam mamma söker
- Bonde söker fru
- Snart nya big brother :) haha

4 saker jag gjort idag:
- Varit på lite affärer
- Sålt & köpt nya möbler
- Blivit bjuden på middag
- Tvättat

4 saker jag längtar efter:
- Kärleken
- Nästa helg
- Jul&Lucia&Nyår
- Att få vara 2+Maja & Hundarna :)

4 saker på önskelistan:
- En Onepiece overall
- En Soda Streamer
- Pengar i massor
- En till platt tv

4 saker jag hatar:
- Att betala räkningar
- Blod & Pruttlukter
- Att man behöver förlora människor som står en nära
- Att man inte kan styra över allt som händer

4 personer som jag utmanar:
- Johanna
- Sara
- Emma
- Lonta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0