Tomten fattades, masken va borta...

Så pappa fick ta va som fanns :P
Lyckades rätt bra ändå tycker jag! ;)


Med min fluff halsduk som skägg och min fleecemysdress, bomull osv.... :) hahahaha

Maja älskar tomten, han e nog den bästa hon vet!
Mimmi blev livrädd å skällde mest hela tiden åt han, haha ;)
Maja va lite halvskeptisk ibörjan, men sen va hon stolt som få
när hon hjälpte till att dela ut paketen!
Hon va riktigt artig, tack så jättemycke tomten sa hon flera gånger! <3
Hon blev åxo supermega stolt när han visste hennes namn ;)
Allt han sa till henne betydde ju allt märkte man!


Å när morfars paket kom så sa hon, de där tar jag och ger till morfar, -moooorfar ropa hon & sprang för att leta,
men vart e han mamma?! Jag vet inte på toa sa jag! Men mamma han är inte på toan!
Han kanske gick till bilen, jaha..Åsså samlade hon hans paket på en speciell plats!
Å hon va inte sen å meddela att han hade fått paket från tomten då han kom in igen ;)
Sen berättade hon att han skulle iväg till alla andra barn å fortsätta dela ut julklappar så de
va därför han blev tvungen att gå, men de visste ju morfar redan eftersom han hade träffat tomten när han va på väg in! =)



TOMTEN E UNDERBAR & JAG HOPPAS HAN KOMMER FINNAS I MAJAS LIV MÅNGA ÅR FRAMÖVER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0