Sjukskrivet...........!

...............Hela veckan!
Majas feber har nog blivit bättre, kollar sällan tempen, känner & märker då hon har feber å inte ;)
Ibland blir jag såklart osäker & måste kolla, men hon HATAR att kolla tempen, vem fan skulle inte göra de!?
Minns själv att de va de värsta jag visste de ja kan minnas av att den va i rumpan iallfall..USH!
Hon e rätt lik mej på många sätt min lill-strumpa <3
Lök e äckligt mamma, jaa visst äre!
Mjölk e åxo äckligt mamma, jaa de tycker jag med osv osv osv... =)

Vi har haft hemmamys hela dagen, de va verkligen välbehövligt att vi får vara hemma med varandra nu & i 10 dagar, de blir skönt!
Om än de e jobbigt att Maja måste vara snorig å ha nån hosta som låter som en 85 årig tant som rökt hela livet!

Borde legat å läst nu, men istället har jag slagit in klappar!!

Sen ska jag lägga mej å läsa tills ja somnar, har prov på onsdag å då ska lillsnuttan va hos markus medans :P Muntligt prov, ush! Mår illa av bara tanken på de, å att bli filmad samtidigt :S Fy va drygt, ja e ingen expert att prata på kommando, att NU sätter vi på kameran, då minns ja väl knappt va boken hette längre :P haha =)


Maja - Va ska vi göra nu då mammaaaa??
Jag - Jaa du jag vet inte va tycker du?
Maja - Spela boll kanske?
Jag - Jaaa de kan vi göra :-)

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0