Säger Godnatt nu redan!


Fick gjort hur mycke som hellst idag, riktigt skönt!!

Eftermiddagen har sprungit iväg... :o)

Nu e jag trött som få!

Boken jag skulle låna idag (en av dom) fanns inte som ljudbok :(:( Vet inte va ja ska ta mej till, 3 sömnlösa veckor och slitsamma dagar kvällar och nätter eller?!
Va fan föddes inte jag till att kunna läsa böcker för??!!??!!
En bra sak äre ändå mere, å de e att då har jag hunnit läsa 2 böcker i mitt liv, för nån fler efter de här tänker jag inte läsa (Om ja inte blir tvingad i nå annat skolarbete föståss)

Imorrn måste jag på ett annat bibliotek å låna den andra, som fanns på ljudbok! :)



HÅLL TUMMARNA FÖR ATT JAG KLARAR PROVET IMORGON!!



Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag håller tummarna stenhårt, och snart ringer jag dig.. om du är vaken :P

2010-12-16 @ 21:15:07
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Bara att träna upp läsningen, d e mkt böcker att läsa på socionomprogrammet. Men du grejjar det :D

2010-12-16 @ 21:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0