Nu vet jag!



Jag känner igen mej i Bortbytingen, de va därför den kändes så speciell att läsa!
Jag har känt litegrann sådär, speciellt med mina hundar!
"De e ju bara en hund Sandra" "En hund kan väl sitta ute i hundgård" "Sätt på han en munkorg" "Släng han på rygg uppåner och visa vem som bestämmer"
Eller varför inte göra som den hemska "dog whisper" Cecar, sätta på elhalsband och ge hunden en stöt varje gång den gör fel??!!
I mina ögon e dom värd precis lika mycke som du och jag!
Dom är ju åxo levande varelser!
Många dåliga hundägare borde läsa bortbytingen, å andra djurägare som inte kan ta hand om sina djur!
Som jag alltid sagt till den som är elak mot djuren, hoppas du får bli de där djuret när du dör och att du blir behandlad likadant isåfall, själv så skulle ja leva drömlivet som hund.
Jag har försökt ge mina hundar de jag själv hade velat ha om ja hade varit dom, och låtit dom göra de jag tror att jag hade velat göra!

Då vet ni de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0