MmmKaaay!

Bonde Söker fru - Fan vilket bra program :) :)
Man kanske skulle söka :P hahaha (E ju en bonde i grund å botten så)
Knappast, men förjävla härligt å kolla på alla personer som e me, så sjukt hur olika vi människor kan vara!

Imorrn ska jag ränna runt på en jewla massa ärenden, tjohoo va ja måste få gjort saker!
De värsta av allt e ju BIBLIOTEKET, suck!
Har knappt varit inne där i hela mitt liv å imorron måste jag låna me mej HELA 3 BÖCKER :O:O:O
Den ena ska va klar i helgen, dom andra två på 3 veckor + en massa annat!
Skolan e heeeelt galen!
MEN jag är förbannat stolt över att jag klarar allt!

En klapp till mej själv efter jul får bli detta :


Inget hemmakit dock, men tänderna ska blekas, jajjemenzan!

Sist men inte minst så tycker jag att den lille ska få komma till världen nu...Kanske inatt, kanske imorgon ;)
<3

Nuuuu, äntligen kan jag njuta av en dusch!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vem ska ha en liten när som helst? :)

2010-12-15 @ 21:32:34
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Du är så otroligt duktig som kämpar på med Maja, hundarna, skola och samtidigt sköta om hemmet och dig själv. Applåder till dig :D

2010-12-15 @ 23:26:19
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0