En stund över...

Ska åka iväg å STORHANDLA idag :)
Vet inte hur många affärbesök de blir, men de blir julklappar, mat, luciaklädsel till Maja, apoteket osv osv osv



Tar mej den tiden idag, om än den inte finns :)

Maja ska hämtas 13.30 idag, kort-dag!
Hon e utan blöja på Dagis idag :-P Spännande å se hur de har gått, hon e de som oftast när hon e hemma, och alla helger ;) Utom då vi e ute förståss :-P

I helgen blire utgång, å jag läääängtar!!!

NixPix, nu ska jag stressa ihop alla saker jag behöver ha mä mej, sen draaaar vi!!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Hoppas du får kul i helgen :) Du får dricka lite för mig också.

2010-12-08 @ 10:32:58
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0