Dax att rycka upp sej :)

Pju, ledig..men ändå inte!
Maja somnar nog snart hoppas jag ;)
Hon får sova i sin säng nu eftersom hon har ramlat ur min :P
Hon har slutat kliva upp nu, Skööööönt!
Sovit hela natten senaste 2 nätterna....
Idag hare varit prov (har nån liten ynklig procents chans till att få godkänt)
Sen runt på massa ärenden, sen hämta lillgumman, sen kom mamma & jag drog å käkade på Corona me världens bästa P :-)
Hem å ut me hundarna!
Sen har vi haft soffmys ja å maja med en MASSA gotta :o)

Nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mej å läsa, Måååååste läsa ut boken i helgen för jag har prov i veckan som kommer muntligt på den boken, skulle gjort det idag men fick förklara att jag är extremt dålig på läsa böcker å att jag inte va klar :S Pinsamt men sant!

Kommer inte blogga så mycke nu, eftersom jag har bestämt mej för att köra stenhårt med skolan och jag har egentligen ingen tid över till nåt annat så som jag har det i mitt liv just nu!
Så nu jävlar ska jag plugga som faaan!!
All min lediga tid ska gå till skolan!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0