Då i vårt mörka hus stiger med tända ljus...

Saankta Lucia :-)
Nummer 13, lucia, va händer på nummer 24 då?! Då kommer Tomten :) Tjihooooo!!!
Har inte tid att sitta här egentligen ligger efter med allt skolarbete, som fan!

Men lite bilder kan ja ändå bju på, bara för att lucia e ju bara en gång per år :)


Sämsta platsen hade jag ju, men lite söta små lucior ser man ju ändå :P


Lillgumman va så söt, hon blev överlycklig då hon såg mej ;)
Ställde sej upp flera gånger å vinka å log mot mej, underbara älskade unge!
Hon va så fin me mej inne på fikat åxo, hon strök håret åt sidan å pussa mej på
pannan, haha <3 Kärleksbarn! Å sen nosa hon, ni vet gnugga näsor :P
Å krama å pussa på mej, vi är som ett hon å ja! =)


När alla hade skingrat sej kunde jag komma fram å ta en bild på lill tärnan min <3

" Kraaaam mamma "

Fastnade i ett lååångsamtal mitt i bloggandet... :)

Så de får bli mer bilder/bloggande imorrn!

GodNatt!

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Va fin hon va! :) Fast kallt att vara ute.. brrr!!

2010-12-14 @ 08:00:11
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0