Change!

Dagarna går fort, veckorna springer iväg!

Den här veckan har jag inte tid till nåt annat än skolarbete, jobb, hundar, hem och barn!
Borde ändå ta mej en dusch ikväll, nu direkt jag har suttit här klart :-)

Hur ska jag göra med de ena och de andra?! :)
Ibland väljer man rätt andra gånger fel...Jag vet inte (Eller gör ja de), så som de blir kommer iallfall bli de rätta & de bästa!

Maja ligger å sjunger & pratar och ropar att hon älskar mej i sin säng, men hon har slutat komma upp, väääldigt skönt!

Min mamma ska vara med Maja på fredag, för då ska jag ut å käka :-)



Men bara 2 timmar..Sen ska jag & maja ha myshelg med varandra, hon e i en mamma-sjuk period nu!
Så ja ska ta vara på alla timmar i helgen å hitta på en massa kul med henne för såna här veckor och fyra veckor framöver med skolan som jag har, e inte kul, då gällere till å ta vara på tiden vi kan få vara med varandra!

Ska göra om lite här hemma, ne inte lite, MYCKE efter Jul & Nyår...
En nystart på de nya året, de blir super, jag har så mycke ideér, sålde nyss den här Tv hyllan å skaffade mej en ny, utefter hur jag nu känner för att ha de, ja ändrar ofta och mycke :)



Den blev såld samma dag som jag hämtade den nya hyllan så de va ju bra, fy fabian va ja otrivdes me den där svarta klumpen :P


Ne, nu ska jag strax hoppa in i duschen...

SOVGOTT SEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0