Vi kissar mycke!

Åh va duktig Lill Maja e nu såhär på morgonen :-)


(Bilderna e från efter Dagis igår)

(Spanar in killarna som spelar Volleyboll) hihi

(Tog sig såklart ett dopp i värmen)

Ja gick å la mej på soffan vid 00 inatt, Maja vaknade å ville sova i stora sängen, men ligger jag där så vägrar hon sova, då ska hon ha "dricka" hon ska leka vara vaken, "snuvit mamma" osv osv..
Så då gick ja å la mej på soffan...

Har sovit huuuur skönt som hellst där, kanske dax å byta säng? :-) Think so!
Eller börja sova i min underbart sköna soffa! :-)
Länge sen jag sov såhär bra!
Iallafall så kom Lilla Maja upp till mej vid 06.30 så vi slog på tvn å hade morgonmys!

Hon har fått vara utan blöja hela morgonen & hon har redan pinkat 3 ggr på Pottan, vi kissar mycke här hemma, toa titt som tätt :-)
Tänkte hon ska få vara utan blöja hela dagen , förutom när vi e ute såklart :-)
Får se hur de går, Hon e superdukti nu iallfall =)

Ne, nu ska jag ta me mej Maja å gå ut me hundarna sen ska vi ta oss en morgon dusch ihop, åsså ska vi laga lunch, de ska stå å puttra i 1,5 timme så de e bäst ja börjar i tid :-)

Have a nice day, vi får se va vi hittar på för nåt!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va duktig hon är lilltjejen =)

Många kramar Amanda.

2010-08-15 @ 13:06:16
URL: http://bejlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0