Tjingiling!

Äntligen är denna veckas skolarbete färdigt!
RIKTIGT SKÖNT MED HELG!

Ska hämta Maja på dagis nu snart, har varit riktigt jobbigt å ha henne där hela veckan!!
Ska bara (Som Alfons säger) Tvär dammsuga undan, bära ut soperna, hämta lite tvätt från tvättstugan & ta ut hundarna , sen brassar jag iväg!!
Så kommer vi nog hem lagomt tills Carina & Theo kommer på besök! <3
Vi ska fira Maja idag me dom i eftermiddag ;o)

Majas Kalasfirande för resterande av släkt & vänner blir någongång när jag/vi har kommit i ordning i nya lägenheten!
Fast vi ska till stugan imorrn & låta henne få massa paket å tårta o firande me, men stor-främmande
får vi ha senare om nån månad eller så, för resterande av släkten & vännerna ;)

Har inte tid att skriva meranu, måste skyyynda, vill hämta Majsi Majsi, min bästa vän, min andra hälft!!

TREVLI HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0