Tidigt Tidigt!

Vilket väder!! *Storm-Regn* Tur Pappa ringde å hörde om vi ville åka bil till Dagis idag, även om de blev lite tidigare än vanligt, men ja ska nog lämna henne tidigare än nio i fortsättningen känner jag :-)
Har ju redan hunnit me å va ute me hundarna & slänga in 4 maskiner tvätt...

Klockan sex gjorde Maja morgon, men hon sov hela natten så de gör inge!
Har sovit riktigt bra dom 3 senaste nätterna faktiskt :-)

Har inte alls haft nå mycke tid över, inte ens till sånt jag måste/behöver/borde göra...
De känns mycke med skolan den här veckan, men de e ju för att jag flyttar
å de e så mycke annat som jag måste hinna med, de e stressigt helt enkelt! AV RANG!
Får bara hoppas jag hinner klart med de som ska göras denna veckan, lär få sitta hela torsdagnatt
för att hinna klart...

De har flyttat in en massa gnälliga grannar här så de ska bli riktigt skönt å flytta! *LÄNGTAR*

Maja har börjat vantrivas på dagis, kanske för att dom har bytt till åldersindelat?!
Hon trivs ju såååå mycke bättre med dom äldre barnen...=/
Skönt å få skola in henne på nytt igen :-)
Vi ska dit å hälsa på i nästa vecka, spännande!

Har egentligen massor att skriva men jag måste sätta mej med skol-arbete nu, håller på å tvättar medans åxo, har aldrig lagrat på mej så mycke tvätt som nu tror jag, får se hur många maskiner de har blivit innan dagen e slut 12-15 st kanske :P

Efter Dagis ska vi på Restaurang m familjen!
Skönt å slippa laga middag å alltid lika gott å äta ute ;)

Tjingeling, ha en bra dag trots att man blir blöt :P

Kommentarer
Postat av: Jezzica

Gumman, vars håller du på & flytta? Och vad har du börjat plugga? Fasiken va du e duktig och ambitös!! Puss & kram!

2010-08-26 @ 09:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0