Hon hare bäst idag!

Såja..Nu har jag kommit hem efter alla ärenden runtikring stan..
Blev en kebabtallrik åxo :P
Nu äre skolarbete för hela slanten, sen hoppas jag att jag hinner packa lite me!

Maja har det BÄST hos Carina & Theo o hundarna!
Fick ett sms tidigare :
"Dom har hur kul som hellst och är otroligt snälla mot varandra" :)
Sen ringde hon : Å då låg lillgumman å vilade me tutte å nalle i soffan framför teven!

Känns super bra, jag vet att hon stormtrivs hos dom!
Och hon ropar å säger till bra sa Carina : Caaariiiiiiiina ropar hon åsså säger hon vad hon vill :)
Sen strosar hon omkring å sjunger massa åxo, hon älskar att sjunga...
Å hon kan sångerna bättre än mej ;) haha

*Här kommer nå små pjutt bilder från då vi va på djurparken med Carina Jörgen & Theo, ja lyckades inte kunna spara dom som stora?!*







Ha en bra dag i solen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0