Finns ingen finare än min lilla Tjej!!



Imorse på väg till Dagis <3
Nu har hon varit hemma 6 dagar å äntligen är hon så pass frisk så
hon kan fara å leka på dagis, Jag har 1000 grejer att stå i så de blir ett
snabbt inlägg :-)



Åsså Mamman med kort håret... =)



Ha de superbra idag i de strålande varma vädret, har nästan 30 grader varmt
här på min termometer & vattnet nere på sjön va helt spegelblankt imorse då
ja va ute me hundarna, UNDERBARA sommar, som snart är på väg mot höst & vinter!
Tur jag älskar alla årstider, alla har något underbart, å jag lääängtar till å få
bygga snögubbar med Maja :-)
Även Maja längtar efter snö, hon tjatar om de hela tiden!




Kommentarer
Postat av: jezzica

Åh ni är så söta! =) Du är FIIIN i håret gumman, även om det inte är lika långt! ;) Du e ju e donna! =)

Ha en bra helg, vi ska överleva värmen & hoppas att lillgrabben vill komma ut nu!! :P

Puss & Kram!!

2010-08-13 @ 18:20:34
URL: http://jezziiica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0