Btw...Så är nästa heldag redan....

Inbokad, Min underbara fina bästaste vän ringde igår och frågade om hon kunde få ha Maja en hel-dag igen :)
Å visst får hon de!
Då har vi hunnit flytta så då får jag hela dagen till att inreda å fixa å greja :-)
Denna gången blire på helgen!! Tjihoooo...

Utan dej-Inget mej!
Vet inte hur jag ska kunna tacka henne nog för allt hon gör för mej å Maja!!

LYCKA ÄR ATT HA EN VÄN SOM DU!


En liten Sandra med Pappa <3 ÄLSKAR MIN PAPPA!!!!

En liten Sandra med Mamma! <3 Tycker om Mamma me!

MEN, jag är, har alltid varit och kommer alltid vara PAPPAS tjej! :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vart ska du flytta? Kram

2010-08-20 @ 11:49:35
URL: http://irmelin80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0