Tjoba!

Vaknade med igenklistrade krokodilögon imorse...Me de menar jag ÖGONINFLAMMATION!
Uppsvälld nertill och upptill o en springa imitten att titta med, krokodilögon! Ush!
Ja hatar ögoninflammation, ha haft de en gång förut å då smitta Madde den skurken mig!
De va dom några av dom drygaste å värsta dagarna i mitt liv, man får ju typ bryta upp ögonen då man vaknar på morgonen :S Å ja hoppas inte dom e helt igenklistrade imorrn båda två, för när ja hade de sist hade jag valpar å fick kliva upp blind å söka mej fram till dom , de tar evigheter att bända upp dom när den e som värst :S


Ja minns ju när Idol Juryns Andreas hade de, så va jag idag, SOLBRILLER hela dagen!

Men naturligtvis vare ju ingen sol idag så Carina tipsade mej om att inte gå in på dagis me briller på, de kunde verka lite skumt, typ dyngbakis? eller varför inte drogpåverkad? etc etc...
Så ja kisade lite snyggt å jaa, jag vet inte de va ingen som märkte nåt iallfall :D

Men Markus han såg de direkt! Såklart! Fast han sa att de inte syndes lika mycke på håll som när man kom nära :P haha =D Skrattade gjorde han såklart åxo :-D De hade ja me gjort om de gällde nån annan :D
SKADEGLÄDJEN DEN BÄSTA GLÄDJEN!

Inte riktigt sådär skadeglad kanske....=P (Ush de va en lite obehaglig bild) Men ändå rolig på nå vis :P Just bara för den visar Skadeglädjen :D
Å de e ju bara en tecknad bild jöööh (OM NÅN SKULLE STÖRA SEJ):-P

Har inte gjort många knop idag, är helt matt i kroppen, sjuk..hostig, snorig, åsså ögona på de!
Har däremot suttit i en bil å fläskat runt, ätit rullpizza, åkt å kollat på stället där lägenheten jag ska kika på är, varit iväg me hundarna å lite sånt.. =D

Sen kom mamma efter middagen så åkte vi iväg å SHOPPA lite till Maja :-D
Hon fick me sej nå klädesplagg o mockasiner o stans snyggaste skor hem idag!
Hon är inte liiiiiite stolt över skorna, hon riktigt glänser i dom!
Såååå jävla snygga e dom, men ack så dyra :S :) Tur mormor betalade!


Såna där vare hon fick! SNYGGA VA!!!!!!
Fast dom är mycke snyggare i verkligheten och på, än va dom va på den där fram googlade bilden ;)
ASHETA!!!! <3
De tackar vi mormor för :-D
Förresten så ser jag att dom finns i vuxen storlekar åxo, kanske mamman ska köpa likadana, de vore coolt!
Ja tycker de e häftigt när man har samma lika :-P

Å fy va jag märkte av mitt bortskämda snorunge beteende idag på skoaffärn, hon (den trevliga expiditen ba : dom här skorna e ju jättefina o sitter bra osv osv, MEN USH vilka fula säger jag!! Jasså säger hon försynt, och tipsar vidare dom här då gillar du dom?! Ne fy, nehe, hihi dom här då? Få se åsså raffsar jag tag i en, ne ush , FULA! =)
Haha, hääärlig man är, dax å lära sej att sådär beter man sej inte, lätt å va efterklok dock!


Nu ska jag lägga mej i ett bad, hann inte me de igår, så får ja se hur jag vaknar upp imorrn, om vi orkar med att bege oss till Brännland o fira me C&T m familj eller om vi blir hemma o är sjuka (eller jag , maja e ju frisk)
Hursomhellst så ska vi ju dit nästa helg åxo å sova över å sen är vi även bjudna på KALAS! Theo fyller 2 !

Sov gott sen!


Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Ja, visst är dem fina! :-D Mina älsklings sötingar :-D

2010-04-30 @ 13:41:23
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Emilie

Nä det är ingenting som jag vill gå in på... Ikväll blir det lugnt skulle jag tro. Verkar som att Elina fått magsjuka :( Var egentligen tänkt att vi skulle grilla här ner på gården då några kompisar ska ha fest, men men... Vad ska du hitta på?

Kram

2010-04-30 @ 15:05:32
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0