Söndag!!

Jaa, jag har inte så mycke å skriva om!
Vi har varit hemma & varit sjuka!
9 dagar i sträck har Maja varit hemma varav 1 på dagis!
Som vanligt typ, hon hinner nästan aldrig med att vara på dagis, mycke sjukdomar och annat!
Slitsamt som ensam mamma!
Man blir så slut i kroppen o huvudet...Aldrig nån vila, å nu är hon så krävande!



Men samtidigt i allt jobbigt så älskar jag henne mer än livet och det är hon som gör mina dagar värda!!
Ett liv utan henne skulle jag absolut inte vilja leva, vore bara så skönt att få avlastning nån gång eller om hennes pappa kunde ställa upp mera, de händer att han kommer då å då men vi bråkar mest å de ena me de tredje...Orkar inte skriva så mycke om han i bloggen!
Så hur jobbigt de än är periodvis så spelar de ingen roll, jag inser bara hur stark jag är och jag gör vad som hellst för henne, även om de innebär att jag tillslut svimmar av utmattning :P neerå!
Men de e ingen lätt match =)

Snart valborg, då har vi blivit bortbjudna jag o majsan! <3 Vi ska övernatta åxo! De blir myyys! :-D LÄNGTAR!

Mimmi & Nemo kommer riktigt bra överens nu!



Jag ångrar inte en sekund att jag skaffade en till hund, Maja älskar de!
Hon leker med Mimmi varje dag o hela tiden, hon e som ett syskon till henne :D
Å hon e så gullig, hon säger : Mimmi är min hund! <3 haha



Nemo lyser av lycka i ögonen igen, han trivdes verkligen inte att vara ensam, men de förstår jag, han har ju haft hundkompis från första dagen han slog upp ögonen till världen!
De e som att leva med någon i 6 år sen plötsligt bli ensam, de blir tomt & man mår inte alls bra av de!
Han har blivit en helt annan hund, å de gör mej sååå lycklig att se han lyckli igen!

Vi saknar våran bästa Thule o vi pratar om han flera gånger i veckan!
Han kommer för alltid finnas med oss, även om 10-20-30 osv år..ALLTID!
Han lämnade sånt spår i hjärtat, finns ingen som Thule <3 VI SAKNAR DEJ Å ÖNSKAR DU FICK VARA MED OSS I ALLT VI GÖR VARJE DAG!



Ciao!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0