Rensning !

Maja e hemma idag!
Men hon är piggare, bättre än igår, hostan är inte alls lika ihållande! SKÖNT!
Jag är däremot fortfarande sjuk :(
Regn ute idag, skönt! Jag älskar regnet!
Vi hade en mysig lång morgonpromenad med hundarna & Även Maja älskar att åka vagn i regnet :)

Sen har vi rensat i klädkammaren, dax att tömma den och börja använda den som man ska!
De e på tiden, den har varit full-proppad med saker huller om buller från golv till tak sen vi flytta in!
Hittar faktiskt massor av saker som jag hade glömt bort att jag har!
Å shit va SKOR jag har !! haha, helt galet! Vissa använda en gång andra oanvända i kartong o andra gamla favoriter som inte alls e snygga längre :-P hehe.. =)

Maja har varit med och rensat & haft superkul o provat de mesta! <3


Lyckades däremot bara fota 2 ggr



De e skumt, när hon varit hemma från dagis en längre tid, eller över helgen så e hon en ängel, men så fort hon e på dagis (antar jag att hon tar efter "stor barnen") och blir så himla trotsig!

Nu sitter hon med Mimmi i soffan å kollar barntv!
Nemo är på uteplatsen å njuter av kylan :-P Han trivs bäst där! =)
Medans Mimmi e så frysen så hon behöver kläder när hon e ute annars skakar hon som ett asplöv & uteplatsen vill hon inte vara någon längre stund på :-P hehe..
Å när vi sover på nätterna så ligger hon under mitt täcke , hon vägrar ligga någonannanstans, stänger jag in mej i täcket så gräver å krafsar hon tills hon kommer under :-P MYYYS äre <3

Ha en bra dag, nu ska jag släppa in Nemo & Sätta mej i soffan o kolla tv me familjen :-D
Medans ja ska fundera ut va vi ska äta till lunch idag!

Förresten så har Maja börjat sova hela nätter oftare å oftare sen hon har blivit bättre av den LAKTOSFRIA kosten!
Å imorse så sov hon rekord till klockan 8.00 GISSA OM DET VAR SKÖNT!
Känner mej pigg & glad och ordentligt utvilad! =)

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0