Ögoninflammation!

Sjuka igen, Maja har ögoninflammation, så de blev bara dagis 1 dag denna veckan!
Slitsamt för ensamma mamman, men de går! :-D
Får planera in nå annat å göra nu fram tills på måndag, hon är i vääärsta 2 års trotsperioden just nu!
Allt är : VILL INTE, MAJAS PLATS,MAJAS GAFFEL, MAJAS MAJAS MAJAS
Hon blir grinig för allt och ingenting, igår då ja hämta hon från Dagis så tog jag av henne hennes väst, de grina å tjura hon över i ca 1,5 timme , ja frågade henne, men har du ont i magen/tänderna? va äre lilla maja å ingenting hjälpte , va jag än försökte med, hon bara skrek å trots-tjurade liggande me huvudet nere i golvet å skrek att hon va arg över att jag hade tagit hennes väst, jag försökte förklara att västen måste stanna på dagis osv. Men nej, de enda som hade hjälpt då va att hon fått västen igen :P Men de gick ju inte, jaja dessa perioder kommer komma och gå nu framöver...=)
Men visst hade de varit skönare att ha hjälp genom dom!
Fast jag är stolt över mej själv att jag klarar det, fast jag nästan inte har nån annan hjälp förutom dagis runtomkring!


Mimmi&MajaBus!!<3

På lördag ska nog jag & johanna ut på krogen!
Men Mamma kunde hämta Maja först vid 17-18 tiden på lördagkväll, sen kommer hon som vanligt tillbaka med henne dagen efter vid lunchtid (efter om jag har tur) Så de blir lite tid, men värt å gå ut å ha kul & få träffa J, för de va lääänge sen :D

Frågade mamma om hon kunde vara barnvakt 2 dagar när det är yran, HOPPAS!
Skulle verkligen vara skönt att få vara ledig mer än 24 timmar i sträck, för tro mej, när man har barn o får chansen att vara ledig då går 24 timmar fort...På tok för fort!
Så jag hoppas hon kan och vill ha henne 2 dagar, de skulle vara sååååå skönt! =) SUPERULTRAMEGA LYX!

Men men, nu ska vi krya på oss, jag är småförkyld, yr o febrig jag med =/ Huvva..

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0