Lägenhets Planer!! :-D

Knepiga avslutande ord i förra inlägget, haha :P Tur ja fattar va jag menade iallfall :-D

Så fort jag blir frisk så ska jag iallfall ta itu med lägenheten!
Har alla planer klara i huvudet, vi ska byta rum jag o Maja åxo!
Så får jag ett mindre å hon ett större, åsså slipper jag störa mej på dom babyblå tapeterna =P
Passar kanske inte henne heller, men mer henne än mej :)

Sen blire en massa annan ändring åxo i exakt ALLA rum, ska sälja iväg massor av möbler som jag har å införskaffa en massa nytt utefter planerna!

Vill börja trivas här, har ju som hels tiden tänkt att inte bo kvar, men nu känner jag att jag ändå vill göra de, så länge jag klarar av hyran å så, å de går ju lix på mindre än en månad att fixa om allt så som jag vill ha de så :-D
Lika bra å leva i nuet, så som allt är precis nu!
Inte hålla på å leva framåt hela tiden som jag har lätt att göra =)

** De jag behöver om nån som läser har de är : Runt Köksbord, Rund Rya Matta, Badkars skötbord (Fick ett av snälla Carina men de va för lågt=ont i ryggen), 32 tums TV, skänk...De e lite av de som behövs, nån som har nåt av de som vill sälja? :-D **

Ne, nu ska jag gå å lägga mej, tror Maja får vara hemma en dag till, en extra vilo dag...
Eller jag vet inte?
Hur hade ni gjort?
Hon har ingen feber, men är snuvig och har en hemsk hosta som hon nu haft i fleeeera dagar!
Hon är precis lika pigg som vanligt o orkar leka precis som vanligt!
Jag vet inte...Så svårt att ta beslut, de känns som hon kommer ha den här hostan flera veckor till, de hade hon ju sist, 8-10 veckor eller va de va, å så länge kan jag ju inte ha henne hemma heller?!
Jaja, kanske får hon testa gå dit imorrn, eller så blire en testing dag på onsdag, tycker dom hon e för sjuk får dom väl skicka hem henne då..Hon äter ju som vanligt å så =)
Svårt de där!


Överlyckliga hundar som hämtar Maja på Dagis :-D

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0