Jobb!

Åh, ja vill ha de där jobbet!
Jag vill kunna ta de, ja vill inte inte kunna :/ Jag vägrar!
Så besvärligt att skaffa sig ett jobb när man är ensamstående :/
Näst intill omöjligt, de e ju inte så att de kryllar av jobb så man kan välja just dom tiderna som passar mig och maja!

Jag har iallafall sjukt mycke planer kring mycke just nu!
OCH jag ska styra upp allt!
Tur de finns kvälls & natt dagis!

Allt känns så bra just nu!
Bit för bit faller allt på plats :-D

Hade SVINKUL på leos idag, bilder kommer en annan dag, för nu e jag nog sen isäng, trött som få!





Theo & Maja idag efter Leos hade stängt! :-D
Gulligaste i världen, dom håller hand me varann o dom e så gulliga mot
och med varandra :-D


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mandus

Ja verkligen, urgullig :D

Ja jag har facebook, jag tror jag har lagt till dig där förrut men är inte säker =)

Allt är bra, hur mår du? Va stor maja har blivit, helt sjukt :)

många kramar.

2010-04-18 @ 11:27:37
URL: http://bejlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0