Glad Påsk!

På Majas dörr, hon stavar sitt namn så bra då vi ska skriva/rita, M säger hon så skriver jag ett M, A säger hon så skriver jag de osv osv. =)

Har precis lagt Maja, nu ska mamman ha en "Ta hand om sej själv kväll"
Jag ska ta ett lång bad, spraya mej me lite brun utan sol, fila fötterna göra ett fotbad, måla tånaglarna osv... =)
SKÖNT! De e inte ofta jag sköter om mej själv på de viset, e slarvig me mej själv av rang!

Ja har gjort hårförlängning nu, STORMTRIVS! Håret ner till midjan, ja älskar de :-D
De e sååå snyggt!
Tack snälla Sandra som gjorde de, å tack snälla mamma för en av dom bästa födelsedags presenterna!

Huset som spökar!

Jag va även barnledig igår till idag, första gången utan att ja festade, har bara varit barnledig sen maja föddes å festat dom få gångerna, typ 3 eller 6 ggr eller vare nu e, lätträkneliga äre iallfall... Å de här va ju en klass för sej, WOW va skönt! Kände igen mej själv, saknade Maja såklart en massa de blev så tomt å tyst!
Men de va såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå Skönt! Å va skönt de var!
Att kunna gå å lägga sej å veta att jag får sova från att jag stänger ögonen tills jag vaknar utan att vakna av !mamma maaaaaamma!
Å jag sov som en prinsessa till klockan 08 i morse, fast ja låg å drog mej å småslumrade till tio :-P

Har storstädat hela lägenheten nu då ja har varit själv, e faktiskt riktigt fräscht nu!
Men jag skulle behöva rensa massa, rensade lite nu då ja va själv, men hann inte ens en halv tiondel av allt som skulle behövas gå igenom å rensas!
Men de viktigaste e ju att vi mår å har det bra så får de se ut som de vill =)

Idag har vi varit och grillat kycklingfile & fläskfile me pommes å sås å coleslav osv osv, SVINGOTT vare!

Maja har haft besök av påskharen o ja har med mitt shoppingberoende handlat en massa till lillsnuttan :-P Bara för att jag älskar att shoppa å hon älskar att få saker :-D

Snart ska jag även berätta va jag köpt i 30 års present till mej själv & maja får de som en tidig 2 års present!

Thules Plats här hemma :( <3

Oj ja har så mycke å skriva om, men nu ska jag ta hand om mej själv!
Tiden springer iväg...Resten av påsken e planerad, sen äre bara 2 dagar sen ÅKER VI! *Wihiiiiiii*
Längtar till mina underbara ÖREBRO vänner & min underbara NORRKÖPINGS bejb! <3
Hundvakt e ordnad, de blev den bästa för Nemo! Skönt då kan jag slappna av...

Sjukt att snart vara 30 år, men ändå så känns de inte som jag fyller 30, jag känner mej inte en dag äldre än 25!
Kanske att utseendet börjar åldras, men de går ju att fixa till om man skulle vilja de.. =) hehe..
Eftersom jag ligger så långt efter min ålder lär de nog ske fler än en gång framöver!
Får börja spara pengar redan nu, åsså ska ja ju få klart alla mina barn som jag vill ha först!
Sen får utseendet fixas till, så de är i klass med åldern jag känner mej i... =)

GLAD PÅSK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0