Varför???

De blev inte som jag tänkt/trott....
Hur kan man gå i sina föräldrars spår när man vet hur det är själv??
Jag kan inte förstå de...
Trodde du inte jag skulle märka...oj oj, jag ser sånt där på en gång, ja hör de tillochmed i telefonen...
Och jag hatar de, jag hatar yra människor!!
Ush, de e vidrigt!

Jaja, ja hoppas ja kommer kunna göra min 2 veckors kurs utan att behöva ha me mej lilla Maja och eller utan att behöva vara mamma den tiden jag kommer att behöva till att plugga...
Jag SKA ta körkortet nu, så de e bara DU skärper till dig!
2 veckor kan du väl klara dig utan skit!

Once a ....... ALWAYS a ....... !
Men de finns faktiskt dom som vågat bryta upp & lämna de där för gott!
Maja borde vara tillräcklig anledning till att inte vilja vara kvar...

Kände idag varför jag har valt att bo själv, visst de e lättare med en till, avlastning, MEN de psykiska man tvingas gå igenom undertiden de är inte värt avlastningen, de e inte de!
Hellre fysiskt trött så man nästan stupar än både fysiskt & psykiskt!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Vet egentligen inte vad det är? Men någon klump som kan bildas där inne... Hon sa bara att jag skulla avvakta, så jag hoppas att det inte är något :-) Kramar.

2009-09-03 @ 19:10:15
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Iss

Sv: Tack sweety :-D Haha, jo, det gjorde det verkligen! :-D Eller hur! Tiden går såå fort :-) KRAMAR.

2009-09-03 @ 19:52:11
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: emma

tråkigt :( är han missbrukare? kram

2009-09-03 @ 21:22:17
Postat av: sari

Hejsan!

Kökortet kommer du klara av galant! :)

Det är inte så svårt som man verkar tro..

Bara läs boken så klarar du teorin! Läs tills du vet vad som kommer stå på hela sidan, det hjälpte mig med teorin! (o jag har verkligen inget läshuvud!)



Lycka till!/Sari

2009-09-04 @ 10:50:31
URL: http://stolvanen.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja, det känns inte så lovande med foglossning redan nu... Fan va jobbigt att han inte kan ta sig i kragen! Hoppas han gör det snart! Gubben måste komma till insikt snart tycker jag!

Kram

2009-09-04 @ 12:00:51
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0