Hjälp !! Skänk en slant, gör en god gärning!

Just de ja, jag fick sms av min fina ½ bror idag....Om att det stod i tidningen om Alle, min fina fina vän som fick lov att lämna planeten jorden på tok för tidigt :(
En helt fantastisk underbar kille som va omöjlig att inte tycka om!


Fina Alexander, Bilden är från Bali, ett av dom sista fotona på honom i livet :(
Ja gråter inombords när jag tänker på dig ALLE!
Inte du, inte nu :( VILA I FRID, Du hann precis fylla 25..De är för tidigt :( ÄLSKAR DIG <3



Läs artikeln här :

http://na.se/nyheter/2.2503/1.557095

Ville bara skriva till mina läsare att även om ni inte har träffat Alexander nån gång så kanske ni kan tänka er att göra en god gärning?
Skänka en slant, så att hans mamma kan få hem honom från Bali , Vilket kostar ca 60.000 kronor!
Tänk er själv att erat barn går bort, på semester...Å ni har inte dom pengarna ni behöver för att få hem erat barn, de skulle vara fruktansvärt :(
Å då skulle man önska att de fanns många vänliga människor som kunde hjälpa till..
Alles familj kommer vara er evigt tacksamma!

Så känner ni att ni kan tänka er att sponsra detta , (t e x , en femtilapp e femtio kronor mer än ingenting lixom)

På detta bank konto kan ni sätta in pengar !
Hjälp jätte gärna till.all hjälp betyder jätte mycket.

clearing 9420 banknr 10 125 73


(Kontonumret kommer från Facebook där det finns en grupp som heter R.I.P Alexander Alle Sjödin)

Hoppas ni hjälper till....De skulle betyda otroligt mycke för sååå många att få hem honom!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Benita

2009-09-09 @ 13:23:55
Postat av: Benita

D vart nå konstigt med datan:/ Kom på en bra ide för att samla in pengar, för även om jag inte vet vem det är så är det fruktansvärt och det måste vara ett levande helvete för hans stackars mamma. Men iaf så kunde man ju ta artikeln från Aftonbladet, en bössa och knacka runt i omgivningen, visa atrikeln och be om ett litet bidrag. Finns många snälla människor som säkert skulle vilja hjälpa. 60000 är ändå inte så mkt om alla hjälper till. Lite tidskrävande men det borde ge resultat...

2009-09-09 @ 13:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0