Tisdag!

Åååå ja har haft så mysiga drömmar i natt...
På morgonen har jag lyssnat på musik & diskat med en gnällspik nedanför bena, haha :-P
Har iof halva diskberget kvar :-S Suck!
Vill ha diskmaskin nuuuuu!
Eller så får jag skaffa mej en diskare!

Idag äre massor som står på schemat!
Jenny & Lars kommer hit, Pappa & Markus kommer hit...M M

TV Dosan e spårlöst försvunnen!

Ne ni, nu måste jag underhålla lilla gnutt, vi ska testa kroppkakor till lunch idag! :-D
Hope she like it!

Igår så träffade lilla Maja en kompis i sandlådan, lilla Albin, han e bara nån månad äldre och ska börja på samma dagis som maja , samma dag åxo! Så vi får nog inskola tillsammans!

Undra när Mattias kommer idag, kan ju iallfall säga att de e sååå skönt att vara 2 vuxna, man blir som en helt ny människa, även om vi inte alltid kommer överens (jag och han) och ja, de e inte så mycke annorlunda än innan, men för Majas skull och för att jag ska vara en bättre mamma till henne (e ju såklart bra annars åxo) men ju mer hjälp jag får desto bättre e jag, då e jag supermamy! Men för hennes skull äre iallfall bra att vi bor med varann nu! =)
Så får vi ser vad framtiden har för planer, än så länge äre då inga märkbara ändringar vad jag kan se iallfall!


Yeah Yeah! Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0