Thule & Maja är Bästa Vänner! :-D

Stugvisit igår, kommer bli mycke av de framöver vi ska fixa massa där ute, rensa å greja! :-D
Vi åt Kyckling Ris & Currysås och bara latade oss, allihopa för en gångs skull! :D
Maja stortrivs där ute, hundarna me, dom springer ju lösa hela tiden!
Ska ta me kameran å fota lite nästa gång! :-D

IDOL e bra som alltid, men de går så snabbt nu i uttagningarna man hänger inte riktigt med att se alla så mycke som man skulle vilja.. =D

MorgonBilder hemma hos oss idag :


Mina bästa, Nemo va inte med.. <3

Thule på väg in i "sitt" prinsesstält :-P

Maja kommer efter med hans ben :-P

Här får du Thule :-D

Han vill inte ha de mamma? :-)

Armhävning? Nee hon dyker :-P Hon älskar att dyka =D haha...

Världens finaste bästa hund, finns ingen som klår min Thule, han e en klass för sig! <3

Ursäkta röran i ombyggnings rummet :-P

Ha en fin dag! De ska vi ha, vara ute å leka åka å handla med morbror markus m m ...

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, tänkte på en kille som jag var tillsammans med förut :P

2009-09-24 @ 11:51:08
Postat av: Anonym

Sv : aha.. =) Tror du de? :-D hahaha =D misstänkte de, men fattade som ändå inte hur du menade :P Fast nu fattar jag, tror jag ;) haha =D

2009-09-24 @ 12:23:37
Postat av: sari

hehe, ja, det tror jag.

var ju inte precis så att vi var bästa vänner då :P



men alla växer ju upp, ialla fall dom flesta ;)



2009-09-26 @ 10:27:20
URL: http://stolvanen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu fattar jag :-P Haha..Nee men de hade nog sina orsaker :-D Tror de blir lätt så åxo :S Bedrövligt nog..Hoppas allt e bra me dej ;) Kram

2009-09-27 @ 11:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0