Stans värsta migrän!

Migrän...Började på eftermiddagen när vi va ute i stugan, den va olidlig igår och ligger i bakhuvudet och spökar idag :(
Maja fick en skrollan docka av morfar , HON ÄLSKAR DEN!
Hon fick även en bok & pengar! :-D
Bästa morfar/pappa! <3

Jag har precis lagt henne, och ska vila/sova jag med...Igår sov hon 20 minuer på dagen, så hoppas hon sover längre idag så jag får vila huvudet...
Pappa vill att vi ska komma ut idag med, men de tror jag inte att jag orkar med..

Utöver migränen är allt superbra, de går bra nu! :-D
Majsan gör framsteg hela tiden, å pratar som aldrig förr! :-D hi hi..
Inte så många ord, men några kan hon iallfall , resten är slarvprat :-P
Tydliga ord som hon säger mest hela tiden är  OJ, DU, MAMMA, PA, MAJA, OJ DÅ, tror det är dom enda annars äre bara slarviga ord när hon ska säga tack och annat! =)
Men hon e duktig på prata! <3

Ska köpa en ny hylla till hennes rum idag! Längtar tills de blir klart där inne, de kommer bli sååå fint! =)
De e tack vare Carina som de kommer bli fint, hennes tips! :-D
Men de fattas lite att inhandla, så direkt jag får pengar nu så ska vi åka och köpa det sista som behövs, lite grejer behövs från ikea åxo, men de får komma till sen, de e ändå mycke som ska fixas innan..=)

Ha en fin dag!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0