ROSA!

Uff, idag e jag T.R.Ö.T.T
Mer än vanligt!
Maja håller på å få tänder & alvedonet e slut, Hon vaknar extremt ofta och mycke och är vakne länge på nätterna, inte så att hon somnar om direkt bara av tutten...Hon har aj aj :(

Men igår på dagen fick Nemo Diarré :/
Jag fick de på mej åxo på promenaden, de kom en hund medans han satt å bajsa åsså studsa han upp ur buskarna å på mej :S
Så de blev å tvätta ur långhåre hans då ja kom hem..=) Och byta kläder kvickt, de stank!
Kände inte för att åka till Maxi som en vandrande stinkbomb! haha

Iallfall så hade han diarré hela natten & även imorse..Men nu tror ja de har gått över..Han stod och pep vid dörren mest hela natten, så de va bara å studsa upp ur sängen i bara trosorna, på me långjackan & mina rosa stövlar & ut i (de måste varit minusgrader inatt) kylan, springa till närmsta skogsdunge, sen så bara small de baki rumpan på han å sprutade ut bajs :( Fy så jobbigt för han!
HATAR när hundarna får diarré :(
Tur dom får de bara ca 1-3 ggr per år..MAX 3 ggr!
Jag är noga med regelbundna promenader & vad dom äter och inte så tror de e därför dom har så bra magar, men ibland ger nån dom något som gör att dom får diarré eller att dom får vänta extra länge på en promenad m m De ställer till de..

De blev iallfall inte många timmars sömn för mig, vare inte Nemo så vare Maja...
Pju...
Mattias sov på soffan... Så han märkte ingenting!

Idag har vi varit ute i lekparken på morgonen m m
Gått flera promenader för Nemos skull, så han ska få bli bra i magen snabbt :-D
Och för att jag ska hålla mig vaken, Men nu ska jag lägga mej å sova en stund medans Majsan sover!

Bilder från idag kommer häääär ------------->



Gungar i Parken (Inte allt för nöjd att jag pratar me Johanna medans) haha.. =)



Gräver i hundmaten innan prommis :-P


Mina Rosa Stövlar :P




Lite PyjamasMys efter lunch & Innan förmiddags sov!

HAVE A NICE DAY! <3

Kommentarer
Postat av: Iss

Vad fina ni är i allt rosa :-D Kram!

2009-09-29 @ 19:03:25
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

söta stövlar vart har du köpt dom???

2009-09-29 @ 19:09:16
Postat av: Sara

Ja, det är bra att veta :) Och nu är ju Jonah på dagis varje dag, fast bara tills han har kommit in i sovandet och sover bra på dagis.

2009-09-29 @ 22:37:41
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0